:: Általános információk ::

Útlevél, vízum

Utazásra történő jelentkezéskor kérjük ellenőrizze útlevele, utazási okmányai érvényességét!

Utazásra történő jelentkezés, részvételi díj

A meghirdetett utazásokra szerződött partnereinknél vagy irodánkban lehet jelentkezni, a Polgári törvénykönyv által szabályozott Utazási Szerződés alapján. Az utazás díjának megállapítása a kiadott utazási ajánlat vagy az érvényben lévő akciós árak figyelembevételével történik. Az árlistában minden esetben fel van tüntetve, hogy az ár milyen szolgáltatásokat tartalmaz. A reptéri illeték költsége ezen felül fizetendő.

Tartós árfolyamváltozás esetén, irodánk – kizárólag az utazási szerződésben meghatározott mértékig – áremelésre kényszerülhet, amelyről írásos értesítést küldünk értékesítő partnereinknek vagy közvetlenül az utasoknak. Változhatnak a légitársaságok által kiadott repülőtéri illetékek és biztonsági pótdíjak is, amelyeket csak különösen nagymértékű árnövekedés esetén hárítunk utólagosan – a teljes összeg befizetését követően – az utasokra.

Biztosítások

A részvételi díj nem tartalmazza a betegség-, baleset-, és poggyászbiztosítást, nem tartalmazza az útlemondási biztosítást sem, ezt az utazáson részvevők egyénileg köthetik meg.

Kedvezmények és akciók

Gyermek és pótágy kedvezmények a legtöbb esetben csak 2 teljes árú fizető személy után, 3. vagy 4. főként érvényesíthetőek, ezek mértékét a szálláshelyek leírása alatt találják. Gyermekkedvezményt csak azok a gyermekek kaphatnak, akik a hazaérkezés időpontjáig még nem töltötték be a megadott korhatárt. A jogosultságot a szálloda érkezéskor az útlevél ellenőrzésével vizsgálhatja. Valótlan adatok előzetes közlése esetén a hiányzó összeg azonnal, a szálloda recepcióján befizetendő.

Charterjáratokon 2 év alatti gyermek, (infant) ingyenesen, ülőhelyfoglalás nélkül utazhat.

Akciós és last minute árak kizárólag azokra a foglalásokra érvényesek, amelyek a kedvezményes árak kiajánlását követően készültek, érvényes foglalások last minute árra történő módosítása nem lehetséges. Az akciós ajánlatokban szereplő árak, minden esetben tartalmazzák az utazási költséget is.

Utazás repülővel

Vendégeink repülőjegyeiket az utazást megelőzően a jelentkezés helyszínén vagy az indulás előtt 2 órával a repülőtéren a megjelölt személytől, vehetik át. Az ülőhelyek elosztása (check in) az érkezés sorrendjében történik, előzetes helyfoglalás nem lehetséges. A repülős utazások részvevői az Utazási Szerződés részeként fogadják el az adott Légitársaság által szabott feltételeket is. A járatok késéséért a menetrend megváltozásából adódó károkért Théta Utazási Iroda, kizárólag a Légitársaság által nyújtott kártérítés mértékéig nyújt kárpótlást. Charterjáratokon személyenként 20kg poggyász szállítása díjtalan.

Egyes légitársaságok járatain nincsen catering, a check in alkalmával nincs ülőhelyfoglalás, és a járatokra történő felszálláshoz nem szükséges repülőjegy. Kérjük foglaláskor a vonatkozó információkról tájékozódjon.

Szálláshelyek

Az egyes szálláshelyek besorolása mindig az adott ország által előírt szabályoknak felel meg (a szállodáknál leírásánál ez a besorolás szerepel) egyes esetekben eltér az itthon megszokott besorolástól. Azonos kategóriába sorolt szálláshelyek között is lehetnek lényeges eltérések. A szobák elosztása érkezéskor a helyszínen történik, az elosztást irodánk csak abban az esetben befolyásolhatja, ha a kívánt szoba felár ellenében foglalható. (tengerre néző szoba, légkondicionált szoba) Az egyágyas elhelyezésért felár fizetendő, az egyágyas szoba nem jelenti az 1 személy kétágyas szobában történő egyedüli elhelyezését. Az egyágyas szobák a legtöbb esetben kedvezőtlen elhelyezésűek, a magasabb ár ellenére is kisebbek, esetenként nem nyújtják a kétágyas szobák komfortját. A nemzetközi szabályoknak megfelelően a szobákat az érkezés napján kb. 14.00.- és 15.00. óra között lehet elfoglalni, és azokat az elutazás napján 10.00. óráig kell elhagyni. A szobák átvételét és átadását a repülőjáratok menetrendje nem befolyásolja, előfordul, hogy a menetrend vagy annak változása miatt egyes szolgáltatások kimaradnak, vagy csökken az éjszakai pihenés időtartama.

Ellátás a szállodában

Az egyes szálláshelyeknél foglalható ellátásról az árlistában vagy a szálloda leírásánál tájékozódhatunk. A büfé/svédasztalos rendszerű ellátás nem tartalmaz italokat, ezek minden esetben külön fizetendőek. A ételválaszték és a mennyiség a szálloda kategóriájától és a helyi szokásoktól függ. Az all inclusíve ellátás a főétkezéseken és a snack, kávé, fagylalt, sütemények, üdítők, ásványvíz fogyasztása mellett tartalmazza a helyi alkoholos italok, esetenként koktélok fogyasztását is. Az all inclusíve ellátáshoz tartozó "korlátlan fogyasztás" csak a szálloda által meghatározott rend szerint lehetséges, az ételek és italok igénybevételének helyét és idejét a szálloda szabályozza. (Nem minden, a szállodához tartozó étterem, bár, kávézó, fogadja a vendégeket 24 órán keresztül, egyes a szállodához tartozó vendéglátó egységekben az all inclusíve ellátás ellenére is csak fizetés ellenében fogyaszthatnak)

Túltöltések, (overbooking) szálláscsere

A napi gyakorlat alapján, kérjük, fogadják el, hogy túltöltés gyakorlatilag a legtöbb szállodában egyes időszakokban előfordul, függetlenül az uticéltól. Túltöltés esetén minden esetben az eredeti szálláshellyel megegyező feltételekkel rendelkező szállodát biztosítunk. Szálláscsere esetenként technikai probléma vagy megváltozott feltételek miatt is előfordulhat.

Fakultatív programok

A kirándulásokat helyi partnerirodánk szervezi és bonyolítja, a kirándulás árait partnerirodánk állapítja meg. Észrevételeiket, esetleges díj visszatérítési igényüket még a helyszínen igyekezzenek bejelenteni, az hazatérést követőek az ügyintézés hosszadalmas és nehézkes, kártérítést csak a partnerirodánk által visszaigazolt és visszatérített összeg mértékéig nyújtunk.

Helyi képviselet

Irodánkat a nyaralóhelyeken külföldi partnerirodánk vagy telepített idegenvezető képviseli. Egyes esetekben a telepített idegenvezetők több más magyarországi irodát is képviselnek, ezért csak bizonyos időben (érkezés/elutazás, fogadóórák) állnak az utasok rendelkezésére. Probléma esetén mindenképpen próbálják felvenni velük a kapcsolatot, így még a nyaralás ideje alatt kaphatnak segítséget.

Kártérítés, díjcsökkentés

Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy utasaink hiányos, nem megfelelő minőségű szolgáltatásban részesülnek, szálláshelyük nem felel meg az előzetes elvárásoknak. Irodánk, lehetőségeihez mérten próbálja a hiányosságokat még a nyaralás ideje alatt pótolni, ezért kérjük, ezekről mielőbb tájékoztassanak bennünket. Amennyiben a helyszínen nem lehetséges a felmerült problémák megoldása, az utólagos díjcsökkentés, kártérítés bármely, a hiányos szolgáltatást igazoló dokumentum benyújtásával a törvényes keretek között lehetséges.

Autóbusz bérlés  |   Belföld  |   Program  |   Információk  |   Kapcsolat  |   Impresszum  |  ©Théta Utazási Iroda 2016